Wetgeving en Keurmerken

Z

Levert concurrerende prijzen zonder verrassingen achteraf

Z

Levert resultaten en geen handelingen

Z

Voeren van uw administratie

Contact

Peizerweg 97
9727 AJ Groningen

+31 (0)6 342 74 902
info@post-advies.nl

 

NOAB

Wie het NOAB-keurmerk mag dragen, komt van goeden huize. Je kunt namelijk pas NOAB-gecertificeerd worden als je als administratie- of belastingadvieskantoor aan een zwaar pakket van eisen voldoet. En die worden getoetst door een onafhankelijke partij. Hierdoor wordt het NOAB-keurmerk erkend door banken, Belastingdienst en de overheid. Alle kantoren die zijn aangesloten bij NOAB spreken de taal van MKB’ers en ZZP’ers: ze begrijpen je.

Garanties en zekerheden van het NOAB-keurmerk
NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst. Een kantoor met het NOAB-keurmerk verzekert je van kwaliteit, vakmanschap én actuele kennis van zaken. Daarnaast staan ze je met raad en daad bij als sparringpartner. Uiteraard zorgt een NOAB-kantoor voor een solide administratie van je bedrijf en je fiscale zaken. Of het nu gaat om advies bij je belastingaangifte, de controle van de jaarrekening, of het uitbesteden van de volledige boekhouding. Voor alle klanten van NOAB-kantoren is er een onafhankelijk aanspreekpunt bij onenigheid. Bovendien beschikt ieder lid over een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Dit zijn zekerheden die alleen een NOAB-gecertificeerd kantoor je kan leveren.

De zekerheden van een NOAB-kantoor

Kwaliteit van dienstverlening en advies
Up-to-date kennis van zaken
Laagdrempelig
Oplossingsgericht
Garantie
Zekerheid
Klaar voor de toekomst

Meer informatie over NOAB vindt u hier

Post Advies & Administratie

Luistert naar de klant en biedt oplossingen

Is gespecialiseerd in uw financiële administratie

Is gespecialiseerd in advies voor (startende) ondernemers.

Is er natuurlijk ook voor particulieren!

Is NOAB gecertificeerd.

Neem contact op

WWFT

Wet ter voorkoming van Witwassen en Financiering van Terrorisme (WWFT)
De wet WWFT brengt verplichtingen met zich mee voor onder andere banken verzekeraars, administratiekantoren en accountants. Ook ons kantoor dient hier zijn medewerking aan te verlenen. In dit kader moeten wij de identiteit van onze klanten vaststellen. Wij vragen nieuwe klanten om een kopie van hun identiteitsbewijs in te leveren en wij dienen vast te stellen dat de identiteit van de klant overeenkomt met die op het identiteitsbewijs.

In geval van een rechtspersoon kunnen wij normaal gesproken volstaan met een uittreksel van de kamer van Koophandel en identificatie van de eigenaar met een belang van 25% of meer.

In het kader van de WWFT zijn wij verplicht ongebruikelijke transacties te melden. Hieronder vallen onder meer kastransacties verricht aan of via ons kantoor van € 15.000 of meer. Ook andere transacties die op witwassen of financiering van terrorisme duiden zijn wij verplicht te melden aan de overheid. Overigens zult u hier -normaal gesproken- niet mee te maken krijgen.

Meer informatie over de WWFT vindt u hier.

Contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.